ABILITY GRUULA
Hurtful Strike-->Gruul má dva typy melee útoku. Normální útok, kterým mlátí main tanka a sekundární útok,
který se nazývá Hurtful Strike. Tento útok používá průměrně jednou za 20 vteřin a zasáhne
jim člověka, který je druhý v agro listu v melee range. Tento útok musí směřovat na off tanka.
Základní damage Hurtful Striku je okolo 13000 (to se pak snižuje armorem, defensive stancí
atd.). Nicméně když tu ránu dostane rogue tak je asi mrtvola.
Growth-->Gruul si dává každých 30 vteřin (počínaje 30. vteřinou od pullu) buff, který ho asi o 10%
zvětší a zvýší mu damage o 15%. Tento buff se stackuje a to až 30x. Nicméně už asi dvacetinásobná
aplikace nejde uhealovat. Gruul by měl umřít, když má ten buff aplikovaný tak 16x
nebo 17x. Nárůst damage se týká jeho normálních útoků, Hurtful Striku i jeho ability "Cave
In".
Cave In--->Cave In je náhodné AOE – padání úlomků stropu a může ho hodit v libovolné části jeskyně.
Člověk pak dostává cca 2700 damage každé 3 vteřiny po dobu 15 vteřin . Damage se zvyšuje
s ohledem kolikrát má Gruul na sobě Growth buffu.
Ground Slam / Gronn Lord's Grasp / Stoned / Shatter--->Nejsložitější část boje. Ground Slam hodí každého hráče do náhodného směru, náhodnou
vzdálenost. Když člověk dopadne na zem, dostane debuff Gronn Lord's Grasp, který snižuje
rychlost pohybu o 20% každou vteřinu. Za 5 vteřin ho nahradí debuff Stoned (zkamenění).
Pak udělá Shatter. Effekt "třesení" dává aoe damage všem ostatním lidem v okruhu 15 yardů.
Maximalní damage je 9000, když dva lidi stojí na sobě. Když jsou lidi od sebe těch 15 yardů,
tak každý dostane asi 70-100 damage. Efekt může kritnout, ale nepůsobí na to Gruulův
Growth!
Reverberation--->Toto je AOE silence, castit se nemůže po dobu 4 vteřin. Dá se resistnout. Tank a offtank musí
mít před touto abilitou full HP a na sobě HoTs.
Boj
jak bylo řečeno, největší vopruz je to náhodné rozhazování. Po tom rozhození se musí všichni
co nejrychleji rozmístit a stát co nejdál od sebe. Více než 3 hráči blízko u sebe se rovná jisté
smrti.Pár lidí bude mít čas se ukrýt za kámen nebo sloupek, když se to bude chystat hodit -
takových míst je tam 6 (bílá kola na obrázku) a je potřeba si je přesně rozdělit. Na takových
místech vás pak odhodí jen kousek do zdi nebo do toho sloupku. Tankovat se bude vždy
uprostřed místnosti, OT musí být vždy v melee range co nejdříve po odhození. V druhé části
boje (cca po osmém Growth) bude MT i OT dostávat děsnou sodu a musí být vždy na full HP.
Když offtank ví, že mu další rána sebere celej život, a bude to vypadat nadějně, tak těsně
předtím nahodit Last Stand a/nebo Shield Wall, tak vydrží ještě 2 rány.