Magtheridon's Abilities
Knockback-->Těsně před knockbackem se začne třást země, pak každý hráč v místnosti dostane
jakýsi knockback, který ho celkem 5x po dobu 5 vteřin odhazuje na malou vzdálenost (asi 2y). Abilitu
používá každých 50-60 vteřin.
Blast Nova--->Channeled fire dmg kouzlo, které zraňuje každého hráče v místnosti za 2188-2812 každé
2 sec po dobu 10 sec
Conflagration--->Magtheridon vystřelí fireball na náhodné místo v místnosti, které bude pár minut hořet.
Zasažení hráči dostanou disorientaci, periodickou fire dmg a působí 300 fire dmg okolním hráčům.
Cleave---->Klasický cleave, do plate asi za 8000 dmg. Cleave má cd 10 sec, takže se dá předvídat
Průběh Boje:
1. FÁZE:--->Hned po pullu by všechny DPS měly začít zabíjet channelery jak nejrychleji to půjde. Offtanci tankující
ostatní channelery by se měli pokoušet interruptovat shadow bolt volley shield bashem aby co nejvíce
zredukovali dmg do nich a jejich healerů.
Zabíjené channelery je nutno interruptovat, nutností je aby měli Curse of Tongues od warlocků (i ti
offtankovaní) a ideálně mind-numbing poison od rogue.
Během celé první fáze je odpovědností warlocků držet Burning Abyssaly pod kontrolou. Každý warlock
by měl dostat assist, banishnout prvního démona, dát mu svou značku a pokračovat v DPS. Pokud
není volný banish, ostatní démony nezbývá než fearovat, dokud se váš původní cíl nedespawne.
První channeler by měl zemřít do prvních 40 vteřin, po jeho smrti se DPS přesouvá na jihozápadního
channelera (dle obrázků), ten pak by měl padnout do dalších 40 vteřin. Další je na pořadí jihovýchodní
channeler a ten by měl zemřít do aktivace Magtheridona.
2. FÁZE:--->Po 2 minutách od pullu se Magtheridon probere, MT by ho měl odtáhnout k jihozápadní stěně a stát k
ní zády podobně jako u Prince v Kara.
Zhruba po 40ti vteřinách od procitnutí udělá Magtheridon první knockback, který může být kritický,
protože healeři v tu chvíli nemohou léčit a rogue interruptovat zbývající channelery. V této chvíli
pomůžou instatní healy (nature's swiftness apod.) a priestovské štíty. Mágové však mohou použít svůj
counterspell a shamani earth shock (rank 1 stačí). Během knockbacku by si měl také každá hlídat, aby
nebyl odkopnut do plamenů po conflagrate a korigovat směr „hopsání“
Fáze po procitnutí Magtheridona a smrti 3 channelerů z pěti je zdaleka nejtvrdší na celém encounteru,
protože po smrti každého channelera získají ostatní channeleři buff +30% dmg a +30% casting speed
- interruptování bude mnohem obtížnější, ale zvládnutelné díky Curse of tongues a jedu od rogue.
Healeři přiřazení tankům zabitých channelerů se pak musí rozmístit ke zbývajícím tankům a MT, kteří
budou dostávat větší a větší dmg.
3. FÁZE:--->Na 30% začne 3. fáze, Magtheridon roztříští stěny místnosti, jejichž úlomky zraní každého hráče za
5250-6750 fyzické dmg a shodí je na zem. Jako první se musí vyléčit MT, pak zbytek raidu. Použití
healing potionů a healthstonů je v této chvíli na místě.
Časování je před započnutím 3. fáze důležité, doporučuje se dostat Magtheridona na 31%, počkat na
příští Blast Novu, interruptnout ji, vyléčit raid na full hp a pak přesáhnout 30%.
Po zbytek třetí fáze budou po celé místnosti padat úlomky ze stropu. Místo kam spadnou je možno
určit podle padajícího prachu. Hráč, který se nestihne včas vyhnout bude zabit, protože dostane za
87,500-112,500 dmg.
Pokud hrozí, že spadne úlomek i na krychli, obsluhující hráč se může posunout k jakékoli jiné straně
krychle.
Jak přežít blast novu:-->Minutu po procitnutí Magtheridona začne kouzlit první Blast Novu. Ta udělá cca 10 000 dmg během
10 sec celému raidu a spolu s channelery se nedá uhealovat.
Tato blast nova se však dá interruptnout pomocí Manticron Cube. To jsou krychle, kterých je celkem 5
a nachází se vždy na platformě, kde stojí channeleři.
K interruptu blast novy je třeba, aby všechny krychle byly nakliknuty ve stejnou chvíli. Kliknutím na
krychli se spustí paprsek, trvající 10 sec, který zasáhne Magtheridona. Jakmile ho zasáhne všech 5
paprsků, Magtheridon je znovu spoután, jeho blast nova přerušena a získává nyní 300% veškeré dmg
od raidu.
Kliknutí a channeling u krychle však zraňuje příslušného hráče za 800 dmg každou vteřinu. Hráč může
kdykoli od krychle odstoupit a přerušit tak channeling, ale tím se Magtheridon znovu osvobodí.
Přerušení channelingu krychle ještě před spoustáním Magtheridona může mít fatální následky,
protože nedojde k přerušení Blast Novy. Použitím krychle dostanou hráči debuff na 90 sec, který jim
znemožňuje po tuto dobu krychli použít.
U každé krychle by se proto měli střídat 2 hráči, které není třeba na heal či interrupt ještě zbývajících
Channelerů. Tito hráči by měli být pozorní, pohotoví a mít dobrý hp základ. Zároveň se doporučuje
neriskovat jejich život a odstoupit od krychle hned jak se blast nova přeruší i přes ztrátu dmg do
Magtheridona. Pokud padne obsluha u krychle, je třeba je vystřídat.