HP - 4,200,000
Melee - 7-8k do plátů
AbilityCleave Azgalorova frontální cleave za 10.000 dmg
Rain of Fire Abilita velice podobná warlockému kouzlu Rain of Fire. Oheň prší v okruhu 20 jardů a
způsobuje 1619-1881 fire dmg každé 2 sekundy po dobu 10 sekund, navíc aplikuje
nedispelovatelný debuff jménem Unquenchable Flames, který způsobuje 1250 fire dmg
každou sekundu po dobu 5 sekund. Dešti se dá vyhnout s použitím Divine shield/Ice
block/Cloak of shadows. Používá jej velice náhodně
Howl of Azgalor AoE silence s dosahem 99 jardů, který trvá po dobu 5 sekund. Používá jej od samého počátku
fightu a pak každých 15-20 sekund. Dá se mu vyhnout použitím Ice Block/ Divine Shield.
Thrall musí být držen ve vzálenosti větší než 100 jardů od Azgalora, protože když jej zasáhne
abilita Howl of Azgalor, tak se Thrall zapojí do boje, což prý nechceme, protože Rain of Fire
jej může zabít mnohem dříve, než je vůbec Azgalor blízko své smrti.
Doom Kástí jej každých 45 - 50 sekund na náhodný cíl. Na zasaženého to umístí debuff se jménem
Doom, který zasaženého po 20 sekundách usmrtí. V okamžiku kdy cíl zemře, na jeho místě se
spawne Lesser Doomguard s 62.000 HP, který musí být tankován. Abilita Doom není kástěna
na MT a nelze se ji žádným způsobem vyhnout, nebo se jí zbavit
LESSER DOOMGUARD HP - 64,000
Melee - 2400 damage do plátu
Warstomp periodicky dělá Warstomp, který dává 1250 dmg a omráčí každého v jeho
dosahu na 2 sekundy. (ten dosah je imho 8 jardů, tedy melee range). Warstom nepůsobí ztrátu
aggra u tanků.
Cripple spomaluje pohyb a rychlost útoku aktuálního cíle o asi 50%. Jediný doomguard je
schopen tuto abilitu udržovat prakticky neustále nahozenou, protože ji proužívá velmi často
Thrash šance při zásahu, že do zasaženého cíle dá okamžitě 2 extra další útoky.
Azgalor příjde ze stejného směru jako předtím chodili vlny trashe. Pokud jej budeme
potřebovat spomalit, pár rogun na něj může použít Distract.
Azgalor musí být Misdirektnut co nejdříve na main tanka, takže nebude moci naagrovat
Thralla. Pokud napadne některá z NPC u vstupní brány, použijeme i přesto Missdirection
15s poté co začne fight s Azgalorem začně používat Howl of Azgalor a bude jej dále používat
každých 15 - 20s. MT musí být neustále natopován a měli by na něm po celou dobu být HoT,
aby se nestalo že bídně zahyne během silence
Azgalor na náhodného hráče velice často, neli konstantně, kástí Rain of Fire. Raid musí být
rozsprostřen a neustále se musí přesovat mimo oblast této ability. Main tank musí ustát dmg z
Rain of Fire pokud jej z jakéhokoliv důvodu dostává, tzn boss se nepřesunuje.
Po 40-45s ve fightu Azgalor použije svoji abilitu Doom a dále pak toto svinstvu užívá
každých dalších 40-45s. Doom po 20s zabije zasaženého hráče a spawne se Lesser
Doomguard. Tomuto nejde žádným způsobem zabránit. Hráč zasažený Doom musí vyběhnout
k místu, kde na něj čekají démon tanci s healery. Zasažený by neměl umřít dříve než k tankům
doběhne, protože démon se z něj spawne tak jako tak Na tomto tankovacím spotu by měli být dva tanci a healer. Pokud s touto částí fightu budeme mít potíže můžeme přídat o tanka nebo healera navíc.
Lesser Doomguar by měl být tankován poblíž Thralla. Pokud Thrall a jeho parta napadnou
Doomguara, měl by stále zůstat mimo dosah ability Howl of Azgalor, díky čemuž se nezapojí
do samotného fightu s bossem
Thrál a jeho parta jsou bez problému schopni se s Doomguardy vypořádat, a proto by jsme
jich najednou neměli mít nahoře více jak 1-2.
Na konci fightu na sobě tanci budou mít tak 3-4 Doomguardy, které pak po smrti Azgalora
musíme zabít
Azgalor dává velmi velké rány a healeři tedy musí být v pohotovosti a makat na healu tanka.
Držet každého natopovaného a včas utíkat z Rain of Fire je naprosto klíčové v tomto fightu.
Boj s Azgalorem zabere cca 5 min, tzn že procne asi 7-8 abilita Doom.....
MobsGiant Infernal HP - 130,000
Melee - 2000 fire damage
Flame Buffet- zvyšuje obdrženou fire dmg o 50 na dobu 60s. Stackuje se donekonečna a je aplikován na cíl nejvýše na aggro listu. Může být dispelnut.
Immolation Aura spaluje blízké nepřátele, tedy nás, za 414 - 456 fire dmg každé 3 sekundy.
Fel Stalker HP - 100,000
Melee - 2400 damage do clothu/600-800 do plátů
Mana Burn spálí 1140-1260 many z aktuálního Fel Stalkerova cíle a způsobí zranění rovné polovině spálené many (570-630). Dá se přerušovat.