Hp 4,600,000
AbilityMelee Strength 7000 - 10000 do platu
Doomfire KAzdych 30s vyvola Archimonde ohnivy pruh. Casto se stava ze vytvori tyto
pruhy dva. Pruh je priblizne 2-3y siroky a jeho delka se odviji podle toho, jak dlouho se
"hlava" tohoto ohniveho hada plazi po okoli. Casto se stava ze ohnivy had po nekom jde a tak
je velmi dobre neustale sledovat sve okoli a ihned utikat pryc. Pokud se totiz dostanete do
kontaktu s timto ohnem, tak dostanete 2400dmg kazdou sekundu co jste v ohni a navic ziskate
debuff, ktery nejde dispellovat a dava dmg kazde tri sekundy. Dmg zacina na hodnote 2250 a
kazdym tikem se sniizuje o 150, takze za 45s celkem dostanete dmg za 20400. Tento debuff
muze byt odstranen pomoci Cloack od Shadows, Iceblock a Divine Shield.
Soul Charge Pokazde kdyz nekdo zemre (smrt peta tady nevadi), tak jeho duse leti k
Archimondovi. Jakmile se dostane az k nemu, tak Archimonde ziska Shadow Orb, ktery pak
behem 5-10s pouzije k Soul Charge do raidu. Healeri tedy maji trochu casu, aby dostali raid s
HP do plna. Shadow Orb muze mit tri barvy, podle toho k jake klase zemrela postava patrila
Cerveny Soul Charge Priest, Paladin, Warlock --> 4500fire dmg kazdemu do vzdalenosti
200y a k tomu 4s silence
Oranzovy Soul Charge Warrior, Rogue, Mage --> Kazdemu do vzdalenosti 200y zvedne
prijimanou dmg o 50proc a da 4500 physical dmg
Zeleny Soul Charge Druid, Shaman, Hunter --> 4500 nature dmg behem 8s (1125 kazde 2s) a
vysaje 2250 many kazdemu do vzdalenosti 200y
Grip of The Legion Pouziva nahodne. Rozhazje to skoro neustale. Je potreba okamzite
dispelovat, jelikoz dava 2500dmg kazde 3s po dobu 5minut.
Air Burst Dava dmg kademu kdo je min jak 13y od zatargeteneho hrace, vcetne hrace
samotneho a odkopne je vic jak 100y od bosse. Nepouziva na prvniho cloveka v aggro
listu.Aby se dala prezit tato abilita je nutne mit u sebe
Tears of the Goddess. Ten se da ziskat
pokecanim s Tyrande Whisperwind u vstupu do vesnice Night Elfu. Tento item je normalne v
baglu a pouzije se klasicky kliknutim na nej. Jeho pouziti zpomali vas pad (podobne jako
slow fall nebo levitation) na dobu 2s. Pak zase padate rychle jako predtim. Item ma CD 10s.
Tento item vas tedy muze zachranit pred smrti po padu z velke vysky. POkud to nekomu
laguje je lepsi jej pouzit radeji driv a dostat po dopadu treba jen 2-3k.. nez nestihnout dat
vubec a umrit.
Air Burst ma CD 6s!!!! Coz znamena ze ho klidne muze pouzivat opravdu kazdych 6s, ale
nemusi ho dat treba celou minutu. Archimnde jej muze castit na kazdeho v dosahu 60y, ale
nikdy to necasti opetovne na skupinu ve vzduchu. Pokud by tank byl odhozen touto abilitou,
tak aggro neztrati, ale pokud vsichni stoji jak maji, tak by k odkopu tanka dojit nemelo.
Opakuji ze na prvniho v aggro listu tuto ablitu nedava, takze k odkopu muze dojit pouze
spatnym postavenim jineho hrace.
Fear Casti presne ve 40s intervalech. Fearne kazdeho v dosahu 200y na dobu 6-8s. Vsechno
co se obvykle pouziva na preruseni fearu lze tady pouzit. Casti jej 1,5s, takze MT ma cas na
odvraceni fearu.Zde je
VELMI VELKA sance ze umre tank behem toho co jsou healeri ve
fearu. Takze healeri si musi mezi sebou urcit poradi v jakem budou zapinat ability na
preruseni fearu, aby vzdy mel nekdo volny CD a mohl ihned dal tanka healovat. Pro vsechny
hrace rovnez plati.. nestat blizko Doomfiru, kdyz nemate CD na preruseni Fearu. Kdyz nekdo
vbehne do ohne behem fearu s nejvetsi pravdepodobnosti umre, jelikoz na ne neni heal v tu
dobu, prinejlepsim healerum vemi zkomplikuje situaci.
Finger of Death Tuto abilitu vyuziva, kdyz u nej nikdo nestoji v melee, ale nikdy ne pri
pullovani. V podstate se jedna o velmi rychly wipe, kdyz tank umre a pod. Kazdy dostane za
hodne shadow dmg..
Touch of Death Kdyz se Archimonde dostane blizko k Well of Eternity (ta voda pod
stromem ) da vsem v okoli 200y 99k shadow dmg.
Zakladni pravidla pro postaveni raidu
- nikdy neotacejte Archimonda celem k raidu
- dodrzujte rozestupy
- rozestavte raid tak, aby kazdy mel ve svem dosahu nekoho na decurse Grip of the Legion.
- stejne tak rozestavte heal, aby byl kazdy v dosahu nejakeho healera
The Fight !!!rchimonde se jednoduse pulluje tak, ze tank vykroci smerem k nemu. HUnter muze pomoci
misdirectem. Behem pullu se raid rozprostre za bossem a vytvori rozestupy. DPS muze z
mista pullu na sve misto dojet na mountech, ale healeri by meli bezet po svych, jelikoz MT
převzato z guildy Dezinfekce
bude od pocatku potrebovat heal. MT si umisti bosse celem k horam.bude od pocatku potrebovat heal. MT si umisti bosse celem k horam. Patrne z obrazku. Toto
neni DPS fight.. Takze v klidu nechte tanka nabrat radne aggro.
Jako prvni na zacatku fightu casti Archimonde Doomfire. Kazdy by mel uteci z jeho dosahu.
Jak ranged, tak melee i heal. Jedine MT muze v ohni zustat, pokud neni mozne se z bosem o
nejaky ten yard posunout (napr by ho to otocilo k raidu a pod). Melo by to jit v pohode
uhealovat.
Nekdy po prvnim Doomfiru nasleduje ihned Air Burst. V tuto chvili nejsou v raidu vetsinou
idealni rozestupy, jelikoz se odbiha od ohne. Zde je dobre pouzit techniku presunu jedne
groupy na sobe, a tim se dosahne toho ze dojde o odkopu maximalne peti lidi (pokud se
dodzuje odstup mezi skupinama). Melee kdyz vidi ze boss casti tuto abilitu, tak by melo od
bosse poodbehnout, aby nedoslo k odkopu MT. Kdyz je MT odkopnut, tak boss jde stale po
nem, ale nez se zase dostanou healeri na dosah k MT, tak ten je jiz vetsinou mrtvy.
Kazdy kdo je zasazen a odkopnut pri teto abilite, je vykopnut opravdu velmi vysoko a velmi
daleko.. Je nutne pred dopadem pouzit jakoukoliv abiilitu co vas zachrani od smrti po fall
dmg. Pro ty co zadnou abilitu nemaji, nezapominejte ze mate mit u sebe Tears of the Goddess.
Jakakoliv smrt da bossovi Soul Charge a dalsi smrti na sebe nenechaji dlouho cekat. Stale mit
na pameti ze jeden mrtvy clovek, muze okamzite wipnout cely raid!!! Delejte vse pro sve
preziti
Brzy po prvnim Air Burstu nasleduje Fear. Toto je velmi kriticky moment!!
Pouzivani PVP
trinketu je zde dosti zasadni. Heal musi mit vychytane, aby tank nikdy nezustal bez healu,
takze nikdy nesmi nastat situace ze by meli vsichni healeri vyplacane CD na preruseni fearu.
Dulezite to je i pro dalsi hrace, kvuli zabehnuti do Doomfiru behem fearu.
Tank musi velmi peclive fokusovat preruseni fearu, jelikoz jakmile dostane fear on, tak se
boss otoci na healery co fear prerusili, nebo na hrace co fear resistnul a nebo na dalsiho v
aggro listu.
Ve chvili kdy se dostane Archimonde na 10proc HP, vrati se zpet k World Tree
Nordrassil a navaze na drain jako pred pullnutim. Jedna se jen o animaci a nema nejak
vliv na fight. V tu chvili na cely raid Tyrande nahod buff (zobrazi se jako debuff), ktera
kazdeho hrace udela na minutu immuni na VSECHNO (vcetne healu). Behem teto
minuty musi byt Archimonde zabit. Vsechna DPS do nej i healeri. Sundani techto
poslednich 10procent by jiz nemelo byt nijak tezke.